Voor de eerste keer aanmelden


Stap 1

Ga naar het klantportaal en klik rechtsboven op 'Inloggen'.

Klantportaal-1.png

Stap 2

Klik op de link voor 'Aanmelden' onder de knop 'Volgende'.


Stap 3

Vil je e-mailadres in en klik op 'Link versturen'.


Stap 4

Wanneer je e-mailadres nog niet bekend is bij ons dan ontvang je een e-mail met een activeringslink. Ga dan naar stap 9.

Wanneer het e-mail adres al bekend bij ons is krijg je een foutmelding 'Er bestaat al een account met dit e-mailadres'. Ga naar de volgende stap (stap 5) om een nieuw wachtwoord aan te maken.


Stap 5

Wanneer je de rode melding krijgt dat het account al bestaat dan drukt op op de link 'Inloggen' onderin het scherm.


Wachtwoord herstellen

Stap 6

Vul je e-mailadres in en klik op 'Volgende'.


Stap 7

Klik op 'Wachtwoord vergeten'.


Stap 8

Er wordt een mail verstuurd met een link om een nieuw het wachtwoord in te vullen.

Klantportaal-8.png

Stap 9

Vul je naam in en kies een sterk wachtwoord. Klik op inschrijven.

Je wordt automatisch ingelogd.


In het Klantportaal

Stap 10

In het klantportaal kun je nieuwe vragen stellen, een bug rapporteren of wensen of verbeteringen aangeven.


Stap 11

Klik rechtsboven op je foto/avatar om het menu te openen. In dit menu kun je de (1) door jou aangemaakte aanvragen zien en (2) alle door jouw organisatie aangemaakte aanvragen zien.

N.b.: het kan zijn dat je niet onmiddellijk je organisatie ziet bij het aanmaken van een account. Wij moeten dit eerst intern nog beoordelen en autoriseren.


Stap 12

Klik op 'Door mij aangemaakt' om alle aanvragen te zien. Je kunt een aanvraag openen, de status bekijken of voorzien van commentaar.