Whitepaper Agile Planning
Agile Planning
Lees meer over hoe Agile Planning kan leiden tot:
Snel duidelijkheid over de voortgang (doorlooptijd) van de aanvragen, producten en dossiers.
Korte lijnen, snelle communicatie, teamwerk.
Grotere betrokkenheid teamleden.
Concentratie op een belangrijk en overzichtelijk deel van de werkvoorraad.
Whitepaper Agile Planning
Backoffices komen voor bij heel veel organisaties. Te denken valt aan banken, verzekeraars, telefoonaanbieders, overheidsinstellingen, juridische afdelingen en accountants.
Kenmerkend van veel backoffices is dat het vaak professionele organisaties zijn met hoogopgeleide medewerkers. De processen en bijbehorende taken zijn vaak complex vanwege wet- en regelgeving of de betrokkenheid van meerdere afdelingen en kennisgebieden.
Door de complexiteit en lastige aansturing ontstaan situaties van achterstanden en hoge werkdruk. Doordat klanten beginnen te klagen over niet tijdige levering ontstaat vaak uitzoekwerk op de afdeling en worden veel opdrachten spoedopdrachten.
Lees in ons whitepaper hoe Agile Planning ingezet kan worden om deze uitdagingen het hoofd te bieden.